13 Nisan 2015 Pazartesi

Mart Ayı Bitenler #1




Bugün bitenler yazısı ile karşınızdayım. Bu yazım da sizlere son bir kaç ay içerisinde kullanıp bitirdiğim ürünlerden bahsetmek istiyorum. Bakalım hangileri beğenilmiş, hangilerini çöpe gitmiş :)


Oriflame - OPTIMALS Oxygen Boost Gece Kremi

* Oriflame - OPTIMALS Oxygen Boost Night Cream : 
Oriflame, ürünlerini hem severek hem güvenerek kullandığım bir marka. Şuan gündüz-gece-göz kremi 3'lü setini kullanıyorum. Gece kremini daha yoğunlukta kullandığım için ilk biten ürünü bu oldu. Optimals Oxygen Boost serisinin Kuru/Hassas Citler, Normal/Karma Citler ve Yağlı Citler olmak üzere 3 çeşidi bulunuyor. Normal/Karma Citler için olanını kullandığım bu krem 20 yaşında olduğum için, nemlendirme ve yüzümün nefes alması yönünden beni oldukça tatmin etti. Yenisini sipariş ettim bile.


Oriflame - Optimals Köpüren Temizleyici

* Oriflame - Optimals Foaming Cleanser (Optimals Köpüren Temizleyici) :
Yine bir oriflame ürünü. Mürver çiçeği özlü bu köpüren temizleyici benim çok beğendiğim bir ürün oldu. Cilt temizleyicilerden beklediğimiz o temizlik hissini sonuna kadar yaşatıyor. İster elimizle köpürte köpürte, istersek bir temizleme pedi yardımıyla uygulayabiliyoruz. İki uygulamada da gayet güzel bir temizlik sağlıyor. Yıkama sonrası cilt rengini kesinlikle aydınlatıyor. Biraz gerginlik hissediyorsunuz ama bu asla abartılacak şekilde bir gerginlik değil. Zaten sonrasında tonik ve nemlendirme yaptığım için, hiçbir sorun yaşamadım. Yine alabileceğim bir ürün oldu.


Oriflame - Giordani Gold Mineral Therapy Fondöten

* Oriflame - Giordani Gold Mineral Therapy Foundation :
Oriflame'ın en sevdiğim, favori fondöteni ! 3.şişeyi bitirdim. Bittikçe aldığım bir ürün. Ve almaya da kesinlikle devam edicem. Oriflame'ın 20 ye yakın fondöten seçeneği bulunuyor. Hepsi farklı bir amaca yönelik birer fondöten. Mineral Therapy serisinin 4 renk seçeneği bulunuyor. Benim kullandığım en açık renk olan 'Porcelain' rengi. Orta kapatıcılıkta. Doğal bir duruşu var. Hiç fondöten fondöten gibi durmuyor yüzde. Normal ve Kuru Ciltler için uygun bir fondöten.


Beauty Formulas - Salatalık Özlü Yüz Temizleme Mendili

* Beauty Formulas - Salatalık Özlü Yüz Temizleme Mendili :
Makyaj temizleme mendili ile ilk deneyimim Beauty Formulas ile oldu. Makyajımı temizlemeye üşendiğim günlerde büyük yardımcımdı kendisi. Şuan başka bir markayı kullanmaya başladım ve bu mendille karşılaştırdığım zaman, Beauty Formulas'ın yapısı bana biraz sert geldi. Ve cildimin temizlendiğini hissedemedim. Sırf bitmesi için kullandım. Bir daha da almayı düşünmüyorum.


Parmex Aseton

* Parmex Aseton - Nar Çiçeği Özlü :
Oje sürmeye başladığım küçük yaşlarımdan beri kullandığım tek aseton. Eminim çoğu kişide benimle aynı fikirde bu konuda. Hem açık hem koyu renk ojeleri kolaylıkla çıkartıyor. Kokusunu da çok seviyorum. Bu kokuyu beğenmeyenler için farklı koku seçenekleri de bulunuyor. Bittikçe aldığım ürünlerden birisi.


Oriflame - Giordani Gold Lash Panorama Mascara

* Oriflame - Giordani Gold Lash Panorama Mascara :
Fırçası gereği, içteki kirpikleri kısa, dıştaki kirpiklere doğru gidildikçe uzayan kirpikler elde etmeyi sağlıyor. Özel günlerden ziyade, günlük kullanım için daha uygun bir mascara. Dökülme çok az miktarda yaptı. Muadili pek çok mascara bulunuyor. Ama fırçasını beğendiğim için, fırçasını atmayı düşünmüyorum. Sizde mascaraların beğendiğiniz fırçalarını atmayıp, sevdiğiniz başka mascaraları uygulamada kullanabilirsiniz.


Amway - Protique Nemlendirici Saç Kremi 

* Amway - Protique Nemlendirici Saç Kremi :
Benim için saç kremi saç kremidir. Tek dikkat ettiğim nokta markasıdır. Amway'de bitkisel ürünler üreten bir marka olduğu için tercih ettiğim oldu. Saç kreminden beklenen yumuşatmayı sağladı. Muadili pek çok ürün var. Birdaha denk gelirsem belki alabilirim.


Avon - Moroccan Argan Oil (Argan Yağlı Saç Serumu)

* Avon - Advance Techniques Moroccan Argan Oil (Fas Argan Yağlı Saç Serumu) :
Fas argan yağlı saç serumu, son zamanlarda benim favorim. 2.şişesini bitirdim. Banyodan sonra nemi alınmış saçlarımın, Diplere değil yalnızca boy ve uç kısımlarına 2 pompa uyguluyorum. Saçlarımdaki düzelmeyi gözle görebiliyorum. Bundan sonra kullanmaya mutlaka devam edeceğim bir ürün.


ÇÖPE GİDENLER ;

Avon - Solutions Fresh Pure Nemlendirici Jel

* Avon - Solutions Fresh Pure Nemlendirici Jel :
Avon, saç serumu ve rujları haricinde pek tercih ettiğim bir marka değil. Ama ara ara denemek amaçlı aldığım ürünleri oluyor. Tıpkı bu nemlendirici jel gibi. Hiç ama hiç memnun kalmadığım ve hatta yalnızca en fazla 3-4 kere kullandığım bir ürün oldu. Cildimde sivilceler çıkarttı. Ayrıca sürdükten sonra o emilmeyen ve ciltteki yapış yapış duruşu yüzünden asla tercih etmeyeceğim bir ürün oldu. Ne zaman tekrar tekrar şans versemde, her seferinde aynı sorunla karşılaştım. Gördüğünüz gibi hala ağzına kadar dolu. O yüzden yeri çöp oldu.



* Avon - Pink Sapphire :
Çok uzun bir süre önce aldığım ve rujların arasında fark etmediğim bir rujdu kendisi. Rujlarımı düzenleme ihtiyacı duyduğum bir gün tekrardan denedim. Resmen disko topuna döndü dudaklarım. Ve uzun süredir neden kullanmayıp, çekmecenin bir köşesinde kaldığını hatırladım. Bu seri hala var mı bilmiyorum ama kesinlikle alınmaması gereken bir ruj. Yapısı, duruşu, simlerin o çıkmayışı kesinlikle çok kötü.


Bundan sonra ürünlerim bittikçe, düzenli olarak BİTENLER yazısı yazacağım.
Siz bu ürünleri hiç kullandınız mı ?
Benimle aynı fikirde misiniz ?

Yorumlarınızı bekliyorum :)



TAKİPTE KALINN!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...